sobota, 19 kwietnia 2014

049 - Nie poddajemy się.

Bilans:
-Śniadanie 9:00 - dwie kanapeczki z serkiem topionym (260 kcl)
-Obiad 15:00 - Trochę ogórków w occie - ostre (80 kcl) 2 gotowane ziemniaki (136kcl)
=476kcl


Wczoraj złapałam doła...
Zdecydowanie nie powinnam w takim stanie pisać postów.
No bo przecież.... jak mogłam napisać.
"(...) trochę sobie odpuszczę "
Co to miało być?
Nie odpuszczę sobie !
Ani dziś!
Ani jutro!
Ani kiedykolwiek.

Mam się dla kogo starać.
Niedługo mam się spotkać z A.
Muszę dobrze wyglądać.
Nie chce go zawieść. 
Nie chce, żeby pomyślał, że jestem gruba.


marzeniee....



+ Odpowiedź na pytanie anonimka
Ćwiczenia na thigh gap, które robię :





8 komentarzy:

  1. Kochana zmotywowalas mnie jak nie wiem *-* te slowa:
    Co to miało być?
    Nie odpuszczę sobie !
    Ani dziś!
    Ani jutro!
    Ani kiedykolwiek.
    Daja takiego kopa :D super bilans :))
    Trzymaj sie<333 i powodzenia przy swiatecznym stole :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny bilans! Bardzo się ciesze, że sobie nie odpuściłaś :). Powodzenia kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś silna. Powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bilans <3
    dobrze że sobie nie odpuszczasz <3 :*
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny bilans <3
    warto walczyć, nie tylko dla siebie ale i dla tej drugiej osoby :3
    powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bilans śliczny ;* Dobrze, że sobie nie odpuścisz! Nie poddaj się! Nie mam zamiaru widzieć postu typu "zawaliłam", oki? Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny bilans. Dobrze, że wzięłaś się w garść. Nie można odpuszczać :3
    Trzymaj sie ciepło ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, nie wolno sie poddawac!
    Ja w polowie czerwca, albo pod koniec mam impreze w lesniczówce, wiec chce przed innymi ludzmi dobrze wyglądac :)

    Powodzenia i Wesolych Swiąt :*

    OdpowiedzUsuń