poniedziałek, 7 kwietnia 2014

039 - 23/30 SGD + NIE PODDAM SIĘ


Miałam się poddać.
W tym poście miałam wam powiedzieć, że żegnam się z wami na jakiś czas.
Że wrócę do was gdy znowu będę silna.
Gdy będę w stanie znowu walczyć ze swoją wagą.
Ze swoją słabością.

 Jednak czytając wasze komentarze... 
Daliście mi taką siłę jakiej nigdy nie miałam.
Czuje, że potrafię dalej stawiać czoła moim problemom.
Dziękuje wam w każdym poście i będę dziękować dalej.

Dlatego nie będę się żegnać.
Nie pozwolę sobie polec bez walki.
Będę silna. Będę się starać.
Spełnię swoje marzenie.
Mam jeszcze 1,5 miesiąca, żeby schudnąć 2 kg.
Nie mogę przecież teraz sobie odpuścić.
Nie chce potem płakać kiedy nadejdzie ten wyjątkowy dzień
A ludzie zamiast zobaczyć mnie chudszą zobaczą taką jak jestem teraz.
Nie chce tego.
Przecież miałam im pokazać.
Mieli mi zazdrościć prawda?
Oj Karin Karin..... przestań pie*dolić tylko wstań, otrzep tyłek i rusz do przodu.!
Idź ćwiczyć!
Idź i stań przed lustrem.
Powiedz sobie ,że tak nie będzie.

W końcu jedzenie nie będzie mną rządziło....

6 komentarzy:

  1. nie poddawaj się. dla mnie to byłby osobisty upadek gdybym poddała się jedzeniu. ono nie może mieć nad Tobą kontroli. teraz się mu poddasz i co dalej? na początek 1kg więcej, ale co tam, to tylko waga jedzenia i woda, na drugi dzień będzie lepiej. przychodzi drugi dzień, trzeci, mija tydzień, na wadze +5kg, no już nieźle się zaczyna... wyobraź to sobie. cały wysiłek, starania, zaprzepaszczone. dajesz sobie radę od dawna, jesteś silna wystarczająco by osiągnąć każdy cel a nie się teraz poddawać. to robią słabe osoby, a nie Ty. ile jest blogów dziewczyn, które co chwilę zawalają. potem odchodzą, wracają za jakiś czas... "jak moglam do tego dopuścić, roztyłam się, od teraz już będę silna". jasne, wiadomo jak to się skończy. chcesz być jak one? nie. i nie będziesz tylko nie rezygnuj. masz mnóstwo czasu jak na 2kg. ja wierzę że Ci się uda o ile sama nie postanowisz inaczej i nie przekreślisz tego co już osiągnęłaś. to zależy tylko od Ciebie, pamiętaj. wiem, że może być ciężko ale warto, później będziesz dumna z siebie. trzymaj się. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się! Pamiętaj, że ja w Ciebie wierze i Ty też powinnaś uwierzyć w siebie! 1,5 miesiąca to na prawdę dużo i dasz radę! Pamiętaj, aby wierzyć w swoje marzenia i starać się je spełniać! Jeśli tego na prawdę chcesz, uda się! Jak się poddasz, nie wrócisz już na to samo miejsce, tylko będziesz spadać w dół, a Ty masz iść w górę i tego się trzymaj! Pamiętaj, że nie jesteś sama <3 Ja już jestem z Ciebie dumna, że tyle wytrzymałaś. Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Porażki są po to aby się po nich podnieść! Musimy wziąć się w garść żebyśmy później były z siebie dumne :) Pamiętaj, Ty decydujesz, nikt ani nic nie ma prawa Tobą rządzić! Jeśli chcesz być chuda to taka będziesz, nie ma innej opcji :*

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 kg w 1,5 miesiąca powinno Ci się udać, choćby zdarzyło Ci się upaść w międzyczasie. Cieszę się, że masz takie podejście. Mam nadzieję, że i mi się w końcu udzieli, mam nadzieję, że dość szybko. Trzymaj się cieplutko i pamiętaj - jesteś silniejsza niż Ci się wydaje, słabość to ułuda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Red Queen ma rację.
    Nie poddawaj się, to nie jest na to czas! nie całe 2 miesiące do wakacji, nie możesz teraz tego spieprzyć! <3 Trzymaj się ciepło i chudo ja zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie poddawaj się! Chudnij za wszelką cenę kochana! Dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń