piątek, 4 kwietnia 2014

036 - 20/30 SGD

Bilans:
- 9:30 kanapeczka (80 kcl)
-trochę chrupek (20 kcl)
- połowa jakiegoś deserku czekoladowego (51 kcl)
=151 kcl / 650 kcl 

Ćwiczenia:
- 2h leniwego w-f
- 30 min jazdy rowerkiem
- 50 nożyc w pionie i poziomie
- 50 brzuszków
- ćwiczenia na thigh gap
- ćwiczenia na pośladki
- 5 min rowerek w powietrzu
- 10 pompek męskich
- 50 pompek damskich

Naprawdę nie wiem co się ze mną dzieje.
Dziś stanęłam na wadzę.... 53kg...
Ostatnio tak się za siebie wzięłam ,że straciłam w 5 dni 1,5 kg.
Byłam w szoku. Ale od dawna chce na wadzę zobaczyć 52kg....
Więc....
No same widzicie co robię... tyle ćwiczeń. Boje się zjeść więcej.
Boje się ,że nie zobaczę tej wagi. 
To naprawdę będzie dla mnie wielki sukces.
Nigdy tyle nie ważyłam.
Dlatego.... dlatego się staram... bardzo.
Widzę efekty. I muszę się postarać.
Muszę ćwiczyć. 



Dodaje post teraz ponieważ wiem, że nic więcej nie zjem
Że nie mogę. Więc nie zjem.
Wczoraj.. po takim wysiłku myślałam, że dziś będę miała napad.
Ale się kontroluje... całe szczęście.
Oby do końca diety było tak samo.
Jeszcze tylko tydzień....


9 komentarzy:

  1. Wow, szacuneczek za ćwiczenia...
    Co to za ćwiczenia na uda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dokładnie o co chodzi. Ale jeśli o zdjęcie jest to animowany efekt ćwiczeń na thigh gap. Wszystkie ćwiczenia można znaleźć w internecie.

      Usuń
  2. Malutki bilans i jeszcze tyle ćwiczeń, cudownie. :3 Masz motywację i samokontrolę, więc na pewno niedługo zobaczysz na wadze 52. Po prostu trzeba umieć powiedzieć "nie" jedzeniu a widzę, że Ty to potrafisz. Oby tak dalej, powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne 3 nogi. Slicznie wyszedl ci bilasn, zazdro! :)
    Zapraszam do sb. obserwuje :*
    motylek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mały bilansik a tyle ćwiczeń, podziw kochana! Tylko wiesz, że ćwiczenia wyrabiają mięśnie, które zajmują mało miejsca, ale dość sporo ważą? Więc nie przesadzaj z tymi ćwiczeniami jeżeli nie chcesz mieć sylwetki sportsmenki ;). Trzymaj się chudo i oby tak dalej Ci szło <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do tych ćwiczeń - niee, nie powinnaś mieć sylwetki jakiejś ultrasportsmenki, ćwiczeń wymienionych jest dużo, ale po nie miażdżąco wiele powtórzeń i nie jest to nic, co wyrabiałoby Ci jakoś mięśnie... więc Nataszka trochę przesadziła moim zdaniem ; ) A bilans, groźny dla organizmu, ale jakże piękny! Ściskam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ile masz lat? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba nie istotne. W zamian mogę powiedzieć, że mam 163 wzrostu.

      Usuń