sobota, 12 kwietnia 2014

044 - 28/30 SGD

Bilans:
-10:00 sałatka (140 kcl)
- trochę zupy (80 kcl)
=220 kcl/700kcl





Miałam taki piękny sen.
Tak jak codziennie rano wstałam z łóżka.
Sięgnęłam po butelkę mojej rozgazowanej wody.
Wzięłam ogromnego łyka, żeby ugasić pierwszy głód.
Spojrzałam na zegarek jednak nie zobaczyłam ,żadnej godziny.
Wstałam i mimo, że powinnam się zważyć nie zrobiłam tego.
Ominęłam wagę stojącą przy moim łóżku i otworzyłam szafę, która zasłoniła lustro.
Ubrałam swoje ukochane rurki i bokserkę.
Zamknęłam szafę i spojrzałam w lustro.
I co zobaczyłam?
Swoje ukochane nogi.
Wymarzone. Takie jakie zawsze chciałam mieć.
Były idealne.
Obracałam się w lustrze nieskończoną ilość razy.
 Chciałam, żeby ten sen nie miał końca.
Chciałam taka zostać już na zawsze.
Zawsze być tak pięknie chudą.
Mieć takie piękne nogi....





10 komentarzy:

  1. jaki perfect bilans ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny sen *,* Ja za każdym razem jak we śnie widzę siebie to jestem taka szczuplutka, a potem się budzę :(
    Trzymaj się!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. idealny bilans :) :*
    trzymaj tak dalej :*
    a sen przepiękny <3
    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę, że śnią Ci się takie rzeczy. Bardzo bym chciała chociaż we śnie poczuć się tak idealna :C Chociaż wszystkie wiemy, że lepiej odczuwać takie coś realnie :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby mi się takie sny śniły.Ja wciąż oglądam tumblra i wyobrażam sobie któreś z nóg na miejscu moich. Ahh marzenia. Cudowny bilans, obyś swoje sny spełniła! Jak powiedział Jared "be brave fight for what you believe in and make your dreams your reality"
    Trzymaj się :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałabym mieć takie piękne sny. Niestety jestem skazana na koszmary.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widac, ze po dluzszym czasie sgd przyzwyczailas sie do malej porcji jedzenia, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bilans kochana! Ja też czasami mam takie sny i zawsze po takich snach jestem zawiedziona, że nie jestem tą chudą dziewczyną ze snu...
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bilans *__* <33 Z takimi ślicznymi bilansami to na pewno niedługo ten sen zamieni się w rzeczywistość. Mi też się śniło coś podobnego, wyglądałam po prostu dokładnie tak jakbym tego chciała, wszystko było takie idealne, figura, twarz... nawet kolor włosów zmieniony. D: Ciężko się pogodzić z tym, że to tylko sen, szczególnie zaraz po obudzeniu. ;___;

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny sen T___T o mało się nie popłakałam. Coś cudownego :)
    Piękny bilans... <3

    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń