piątek, 9 maja 2014

063 - 8/22 Alice's diet

Bilans:
O kcl - głodówka



Nie mam dziś nic do napisania.
Te głodówki jakoś nie dają mi już szczęścia.
We wtorek chce po prostu stanąć na wagę i zobaczyć ,że schudłam.

Tak jak jedna z Was napisała. 
Nie trzymam się bilansów. Może powinnam zrezygnować?
Nie wiem. Na pewno jeszcze nie teraz. Najpierw dotrwam do
tego wtorku.. może środy. czyli do 12 dnia.
A potem może dieta baletnicy?

Ja wiem! Tyle osób się tu o mnie martwi.
Tyle osób mówi, żebym na siebie uważała.

Ja to wszystko wiem! Tylko ,że...
Ja naprawdę nie jestem osobą którą zwykły głód może powalić.
Jestem już tak blisko. Tak się staram.
Będę się głodzić ile wlezie i nie zemdleje.
Bo nie pozwolę sobie zniszczyć tego co osiągnęłam.

Ale jedno mogę wam obiecać.
Od 1 czerwca..
. Od 1 czerwca wracam do jedzenia
między 200 /400 kcl.
Wtedy będę musiała się trochę zregenerować.

Także bardzo proszę. Nie martwcie się.
Nie każcie mi jeść więcej
Jeść zdrowo.
Błagam.

W tym momencie jestem tak zdesperowana
Że płaczę gdy pomyśle, że mam coś zjeść.
Dlatego proszę.
Dajcie mi po prostu siłę.
Pożyczcie mi siłę którą w sobie macie.







8 komentarzy:

  1. Nie wiem co napisać. Jesteś silną osobą, że już tyle przetrwałaś. Okej, nie będę Cię napierać na jedzenie. Zobacz ile dni już przetrwałaś, dlatego przetrwasz jeszcze 4 dni. Zobaczysz, że to co ujrzysz na wyświetlaczu wagi, doda Ci siły i pokaże, że warto było walczyć. Trudno jest mi to pisać, ale mam nadzieję, że Ci się to uda, bo ja w Ciebie wierzę. Trzymaj się kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę pisała tego, co prosiłaś, aby nie pisać.
    Ale napiszę, że jestem naprawdę dumna, ponieważ z takim zaparciem dążysz do uzyskania celu. To Ty pożycz mi siły, którą masz w sobie, aniołku. Będę jej potrzebowała pod koniec mojej diety, kiedy czeka mnie FAST. Już teraz zastanawiam się, czy dam sobie radę.
    Mam nadzieję, że 12 będzie dniem, kiedy na Twojej twarzy pojawi się uśmiech, wierzę, że Ci się uda x

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś silna ! Masz silną wole i jesteś tak bliska szczęścia ! Za te wszystkie głodówki cie podziwiam. Jednak pamiętaj , że możesz rozregulować swoj metabolizm i wtedy trudniej bedzie ci schudnac. Mimo to jesli uwazasz ze ta droga do szczescia jest wlasciwa to ja bede cie wspierac. Sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę że jak staniesz na wadzę to zawita na Twojej twarzy uśmiech (:
    Mam nadzieje że to da Ci jeszcze więcej siły i pokaże że było warto.
    Trzymaj się ✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Ci idzie... nie wiem po co miałabyś to niszczyć jedząc więcej. Jeśli masz tyle siły, to powinnaś to wykorzystać jak tylko możesz, by dojść do celu. Jestem z Tobą, uda się! :3 Masz piękne bilanse. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. uwierz kochana, ze jesli mialabym w sobie jakakolwiek sile to z pewnoscia podzielilabym sie nia z toba ;c ale nie bede ci prawic moralow, jestes w takim wieku, ze wiesz co robisz, zreszta swietnie cie rozumiem ;c jedynie moge zyczyc powodzenia ;**
    + obserwuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko mi nic nie napisać o martwieniu się, o namawianiu do jedzenia itd. Boję się, że po prostu do czerwca staniesz się kłębkiem nerwów, nieszczęśliwa, słaba. Prawie 20 dni bez żadnego jedzenia praktycznie wyniszczy Cię, a co jeśli będziesz potem niby chciała jeść a za każdym razem będzie bolał Cię żołądek? Miałam w swoim bliskim gronie koleżankę, która już płakała, że chciałaby wreszcie zacząć normalnie jeść i jadła tylko potem kładła się na dywanie i wyła z bólu. Nie potrafię wspierać w czymś takim. 500 kcal to naprawdę nie dużo i jestem pewna na milion procent, że gdybyś pozwoliła sobie na taką porcję kcal nic by się nie stało i dalej powolutku byś chudła.

    OdpowiedzUsuń
  8. 22 years old Tax Accountant Kalle Bottinelli, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Surfing. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Neon. Informacje dodatkowe

    OdpowiedzUsuń