niedziela, 4 maja 2014

058 - Jak.....

Bilans:
głodówka..

Ćwiczenia:
od 13 do 18 chodzenie po mieście.


Jak...?
Jakim cudem mi się to udało..?
Szczerze mówiąc, już wczoraj zwątpiłam w moją
dzisiejszą głodówkę.
 A tu takie zdziwko..
Nie wiem jak to możliwe...
Od 3 dni prawie nic nie jadłam..


Źle się czuje... od rana nie miałam nic w ustach,
a mam ochotę wymiotować.
Miałyście tak kiedyś?
Ale mimo to jestem szczęśliwa.
Bo nadrobiłam z wagą te dni, kiedy mnie nie było z wami.

postawiłem sobie taki mały cel...
Który jest praktycznie niemożliwy.. chociaż....
Gdybym się postarała..

1 czerwiec - 49kg.

Wierze, że jest to możliwe.
4 tygodnie.. 4 kg.
Jednak nie mogę zawalić. 
Nie mogę przestać ćwiczyć... 
i nie mogę zawalić tej diety
Obiecałam sobie, że będę miała 
wszystkie dni zaznaczone na zielono. 
W końcu teraz to już nie jest dla mnie zabawa.
Przez te wszystkie miesiące się cackałam.
Nie ruszyłam się z miejsca...
Lecz teraz to się zmieni.
W końcu do 20 maja muszę schudnąć jeszcze 3kg...

tak bardzo muszę się postarać...!

12 komentarzy:

  1. Gratuluje glodowki :** jak to mowia: "cialo moze wiecej, niz mozg powiedzial" :)) jestem pewna ze Ci sie uda :D Trzymaj sie skarbie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że zobaczysz 49 kg do czerwca ;*
    Ja w ciebie wierzę, teraz tylko ty musisz w siebie uwierzyć. Wszystko zależy od ciebie :) Zobaczysz, uda sie. Niech dzisiejsza udana głodówka będzie ci przypominał, że potrafisz ;* Powodzenia kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Ci poszło! Jesteś silna, uda Ci się wierzę w to i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę, jestem z Tobą, choć nie jestem najlepszą motywacją to wspieram Cię całym sercem. Trzymaj się lekko ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś osłabiona, dlatego masz takie objawy. Uważaj na swoje zdrowie - żebyś tylko Nam nie zemdlała. Z tego, co już Ci się udało możesz być dumna i bądź zmotywowana na przyszłość. Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś niesamowita, ale nie da się długo żyć bez jedzenia. Serio uważaj, bo nie dotrwasz do czerwca ;< Lepiej coś zjedz, żeby mózg odpoczął! I nie przesadzaj! Martwie się! Do zobaczenia chudzinko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie spokojnie <3 Dziękuje, od jutra już powoli dieta pozwala mi na więcej <3

      Usuń
  7. Wierzymy w ciebie. Jak wyszedl ci pierwszy dzień to z reszta kłopotu nie bedzie. Musisz sie postarać a na pewno osiagniesz cel ! Trzymam za ciebie kciuki, nie zawiedz mnie ! Ściskam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z Tobą, na pewno Ci się uda. :) Gratuluję dzisiejszego dnia, ale dobrze tam ktoś napisał, nie przesadzaj też. Pamiętaj, że o efekt jojo Ci na pewno nie chodzi. Nie głódź się b. długo, bo nie będziesz miała na nic siły, a ćwiczenia, przynajmniej jakieś spacery też robią swoje. Trzymaj się. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko jest możliwe jeśli tego bardzo pragniemy! Jestem z Tobą, trzymam kciuki do samego końca i wierzę że dasz sobie radę. Trzymaj się! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ! Zazdroszczę twojej wytrwałości.
    http://proanamychallenge.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mocno trzymam za Ciebie kciuki. Musi sie udac... :-)

    OdpowiedzUsuń