sobota, 3 maja 2014

057 - 2/22 Alice's Diet

Bilans:
Śniadanie: 2 rzodkiewki (2kcl) + herbatka
Obiad: 2 gotowane ziemniaki (134kcl) + troszkę kiszonej kapusty (10kcl)
Kolacja: brak
= 146kcl /150 kcl

Ćwiczenia:
300 nożyc w pionie.. pewnie dziś będzie jeszcze ze 300...



Chciałam dziś zapełnić bilans owocami i warzywami,
jednak mojej kochanej mamusi zachciało się rodzinnego
obiadku przy stole.
I tak wywinęłam się od zjedzenia mięsa.
Ehh.... akurat dzisiaj... jestem na nią trochę zła.
Chociaż idealnie zmieściłam się w bilansie. 
Więc nie ma tragedii..

Jak dla mnie te środkowe nogi są idealne *-*!






12 komentarzy:

  1. Tak trzymaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś radę! ;* Super! Trzymaj tak cały czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra bilans ! :** trzymaj sie skarbie <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro zmieściłaś sie w bilansie to nie jest źle. Powodzenia jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo ! Kolejny sukces wskakuje na twoje konto. Oby tak dalej ! Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Duży sukces! Jesteś silna ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bilans ^^ Trzymaj tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniutki bilans. Oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś świetna, brawo! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie <3 gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju, udało Ci się! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Oby Ci się tak udało dotrwać do końca <3 Trzymaj sie, kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny bilans, gratuluję. Trzymaj się. <3

    OdpowiedzUsuń