wtorek, 6 maja 2014

060 - 5/22 Alice's diet

Bilans:
Śniadanie: brak
Obiad: zapiekanka (246 kcl) + połowa jabłka (38 kcl)
Kolacja:brak
=284 kcl / 300 kcl



po 7h lekcyjnych byłam już naprawdę głodna
i nie mogłam się oprzeć tej zapiekance.

Przez to przede wszystkim nie zjadłam porządnego
smacznego i zdrowego obiadu.
No ale nic... jutro to nadrobię.
Jutro będzie zdrowo! ♥
Obiecuje <3

Dzisiaj jadę do dentysty. A co to oznacza?
Że przez następne 2/3dni mogę udawać,
że boją mnie zęby.
Przynajmniej wykręcę się z obiadów.
Wole zastąpić je jakąś niskokaloryczną sałatką.




7 komentarzy:

  1. Alices Diet <3 wspaniała dieta :*
    Pięknie Ci idzie :* oby tak dalej :*
    Trzymaj sie chudo :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny bilans oby tak dalej :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do wykręcania się, to nie jest taki zł pomysł i chyba sama skorzystam, bo niedługo też się wybieram do dentysty. ;/
    Bilans świetny. Ważne, że zjadłaś obiad, to pewnie rodzice się nie będą czepiać, o ile się w ogóle czepiają. Życzę wytrwałości w A'sD. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci idzie :*
    Jestem pewna, że dużo schudniesz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, tak, tak! <3 Wchodzę na Twojego bloga, wstrzymuję oddech - pierwsze co, patrzę na kalendarzyk po prawo. Jak mogło mi przejść przez myśl w ogóle, by pojawiła się tam barwa, która podrażniłaby moje oczy?

    Idzie Ci wspaniale. Rozwijasz skrzydła. Jesteś wspaniała - nie zepsuj tego. Dokonaj niemożliwego, przejdź całą Alice na zielono. Kibicuję Ci gorąco i jak tak sobie myślę - może ćwiczę więcej, ale jem sporo więcej, więc jak ja mogłabym zawalać, skoro Ty pokazujesz tak ogromną klasę?

    Uwielbiam Cię za te bilanse. I pamiętaj - to najobrzydliwsza rzecz, jaką możesz sobie zrobić - poddać się. Bądź silna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś genialna! Życzę Ci żebyś przeszła całą dietkę, uda Ci się! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze sie ze jesteś świadoma swoich błędów ! Alice diet jest cudowną. Życzę ci powodżenia i wytrwałości. Och ale nie moge sie powstrzzymac, musze to napisac- piękny bilans gdyby tylko nie ta zapiekamka... Wiedz ze trzymam kciuki za dalsze dokonania ! Liczę a ciebie ! Ściskam !

    OdpowiedzUsuń