środa, 7 maja 2014

061 - 6/22 Alice's Diet

Bilans:
Monte (280 kcl) - maatko. Nie wiedziałam, że to ma, aż tyle kalorii.... ~
Ogórek (23 kcl)
2x jabłka (90 kcl)
=393 kcl/400 kcl




Red Queen ,bardzo dziękuje ci za te komentarze, pełne troski
i motywacji.
Zresztą. ..Wszystkie mnie wspieracie.
To dla mnie naprawdę wiele znaczy.
Mam siłę walczyć.
Wierze w siebie i swoje możliwości.
Dajecie mi niesamowitą siłę.
Dziękuje ♥


Za dzisiejszy bilans przepraszam.
Miało być zdrowo. 
Jednak przez dentystę, nie jestem w stanie zjeść czegokolwiek 
co jest twarde.
No cóż. Nie będę narzekać ^ ^
Z jabłkiem ledwo się uporałam.. 
Ale za to wykręciłam się z obiadu..
A był taki kaloryczny. Fuu....


Czyżby Karin nareszcie znienawidziła jedzenie ?

10 komentarzy:

  1. I tak bilansik cudny! Może nie najzdrowszy jaki widziałam ale i tak malusieńka liczba! Jestem z Ciebie dumna! Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały bilans, gratuluję c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie. gratulacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Monte... też kiedyś się na tym złapałam niby zdrowe ale jednak kaloryczne :/ mimo to bilans piękny <3
    Gratuluje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, uwielbiam monte, ale to ma tyyyle kalorii!
    Śliczny bilansik, rozumiem Twój ból, jeśli chodzi o dentystę, jedzenie jabłka to katorga.
    Trzymaj się, kruszynko x

    OdpowiedzUsuń
  6. Bilans bardzo ładny, nawet z tym monte jest baaardzo okej ^^ Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję bilansu, śliczny. Nie jest on najzdrowszy, ale znalazły się w nim owoce, to dobrze. Trzymaj się, powodzenia w kolejnych dniach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Możesz na mnie liczyć - ślę tyle ciepła i motywacji, ile tylko jestem w stanie ♥ Nieważne, że to Monte - wyszłaś z tego obronną ręką. Jesteś nie do złamania. Słabość to ułuda, pamiętaj.

    Przepraszam, że u mnie teraz tak wyszło. Czuję jakąś potrzebę, by Cię przeprosić. Bo widzisz, moje słowa do Ciebie nie są obłudne, tylko jakoś moja rzeczywistość czasami panuje nade mną, a czasem to ja nad nią - mam naprawdę sporo do udźwignięcia. Podniosę się, obiecuję to sobie i tutaj Tobie. Dziękuję za solidny opieprz, możesz śmiało być brutalna w słowach (to tak na przyszłość) - działają na mnie takie bodźce bardzo dobrze, a w takich chwilach są dla mnie jak zbawienie.

    Życzę Ci zwycięskiego jutra. Musi być zwycięskie. Jesteś silna, na pewno dasz radę. Ja w Ciebie wierzę. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest dobrze, ważne, że bilans prawidłowy. Musimy się wspierać, bo mamy tylko siebie :*

    Trzymaj się lekko :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Monte było mało więc organizm szybko to strawi ale najważniejsze ze są zdrowe jabłka i ogórek !

    OdpowiedzUsuń