poniedziałek, 5 maja 2014

059 - 4/22 Alice's Diet

Bilans:
Śniadanie: surówka z połowy ogórka, połowy pomidora i dwóch rzodkiewek (28kcl)
Obiad: 2 małe kanapki z samą sałatą ( 100 kcl)
Podwieczorek: parę łyżeczek kaszy gryczanej  (64 kcl) - zwymiotowane
=192 kcl / 200 kcl

Ćwiczenia:
2h intensywnej gdy w koszykówkę
20 pompek
100 nożyc pionowych i 50 poziomych





jakoś nie jestem zadowolona.
Mama wepchnęła we mnie tą kaszę. 
Nawet nie miałam jak jej wyrzucić.
Musiałam jeść przy stole....
tak bardzo mnie to irytowało....




Marze o byciu chudą. 
Śni mi się to po nocach...
Prześladuje mnie to gdziekolwiek nie spojrzę.
Ta dieta jest bardzo wyniszczająca...
Niesamowicie..

Po tych 3 dniach.... dziś prawie zemdlałam. 
Jednak teraz jest już dobrze...



8 komentarzy:

  1. Piekny bilans :* Wierze ze Ci sie uda ! Ze wytrwasz do konca! Nie poddaj sie ! Walczysz o marzenia :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans :*
    Dasz radę <3 :)
    Dobrze że już się lepiej czujesz :) a to jak nad Tobą siedzą i pilnują żebyś jadla to jedno z najgorszych przypadków :( miałam tak przez majówkę... koszmar ;/

    Powodzenia i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważaj na siebie kruszynko, proszę Cię. Jesteś wprost wzorem pod względem zdeterminowania i wewnętrznej siły - tak, podziwiam Cię! - jednak, kiedy trafisz do szpitala... Pomyśl o tym, że oni Cię tak dokarmią... Trzymaj się chudziutko, bądź silna i ostrożna. ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Uważaj na siebie, bo jeszcze zemndlejesz. Bilans super, nie martw się mamą, zawsze będą nam coś wciskać :/ Trzymaj sięcciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak świetnie ci idzie, czemu ja jestem tak daleko od WAS??

    Muszę się wziąć w garść...!!!! Obudzić się. Muszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, boję się o Ciebie, bo naprawdę mało jesz. Dzienna stawka dla osób w naszym wieku to ok 2k kcal, a ty jesz 1/10 tego. Wkrótce twój mózg przestanie prawidłowo funkcjonować tak samo jak organizm. Trafisz do szpitala i, albo będziesz musiała zjeść i mieć efekt jojo, albo już nigdy nie wyjdziesz ze szpitala. Zastanów się nad tym, bo krzywdzisz siebie i rodzinę. Proszę, przemyśl to! Miłego dnia i trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny bilans, jednak też nie przesadzaj. Żebyś sobie nie zrobiła krzywdy i nie wylądowała w szpitalu, uważaj na siebie. Może jedz coś co ma mało kalorii, ale zarazem jest wartościowe. ?
    Trzymam kciuki. <3

    OdpowiedzUsuń