piątek, 27 czerwca 2014

096- przerwa

Bilans
Kawalek kielbaski - 100 kcl

Mialam dwa dni przerwy. Jadlam. Malo ale jadlam. Od dzisznowu mini glodowki do wtorku. Dzis nawet nie bylam glodna.

Dostalam nowy telefon. Obecnie dodaje z niego posta, bo jestem poza domem, a wyszlam z zalozenia ze wypadaloby cos napisac.

Jest dobrze. Obecnje przefarbowalam wlosy i jestem blondynka. Nawet mi ladnie w tym kolorze. Jestem zadowolona <3

Obecnie licze, ze jutrzejszy dzien bedzie tak udany jak dzisiejszy

2 komentarze:

  1. Mimo tego, że to kiełbasa to bilans śliczny ;* Tylko czy nie za bardzo się ograniczasz? Lepiej jeść nieco więcej, ale bez napadów, a taki Ci grozi przy głodówkach.. Fajna zmiana, na pewno znajomi będą zaskoczeni ;> Trzymam kciuki, żeby dzisiaj też Ci się udało, trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Blond zawsze spoko, też jestem blondi ;) Bilans świetny, ściskam mocno ;*

    OdpowiedzUsuń