wtorek, 17 czerwca 2014

089 - od nowa?

Odzywam się. Było źle.. ale będzie lepiej.
Dziś byłam na zakupach. Kupiłam dwie genialne koszulki...i stwierdziłam ,ze koniec. Kurde.. wiem jak chce wyglądać. Wiem w jakim stylu chce się ubierać.... no i wiem jakiego ciała do tego potrzebuje. Znowu nabrałam motywacji. Od jutra na ostro ,żeby nadrobić z wagą!

Oby ta motywacja szybko nie odeszła.

Wgl!! Ta dziewczyna pobiegła... zabrakło jej 6s! WYGRAŁAM
Jestem taka szczęśliwa i dumna z siebie. Jestem wniebowzięta. Dziękuje Wam za wsparcie. Jutro postaram się zrobić głodówkę. Mam nadzieje, że mi się uda. Tyle zawalałam ,że na poloneza nie będę miała 49kg, ale do tych 50 chciałabym dobić....


Cel na 25 czerwiec - 50,5kg.

Daje tą połówkę ponieważ nie jestem pewna czy dam rade idealnie zejść do 50kg. Ale teraz muszę się naprawdę spiąć... ale wierze w siebie. Wiem, że kiedy mam motywacje mogę wszystko. Wybaczcie, muszę się znowu dowartościować.
Od jutra znowu bilanse. 
Jeju... muszę ogarnąć tego bloga. Nawet teraz.. piszę co mi do głowy wpadnie. Tak jak w moim pamiętniku. no nic... życzcie mi szczęścia na jutro.

Jakby ktoś chciał: http://ask.fm/iwonttobelikeyou

7 komentarzy:

  1. Jeeeej!
    Wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam wiedziałam, że wygrasz <3
    Pokazałaś na co Cię stać!
    Cieszę się Twoim szczęściem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej.
    ;*
    Dodaję do obserwowanych.
    http://zycie-mnie-boli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też wiedziałam, że wygrasz! GRATULUJĘ! Cieszę się, że masz motywację i jesteś z nami znowu ;* Dasz radę schudnąć, poukładać sobie wszystko, ogarnąć bloga ;) Trzymam mocno za ciebie kciuki! ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiedzialam od poczatku! :* BRAWO! JESTES WSPANIALA! :* trzymam kciuki za glodowke <333

    OdpowiedzUsuń
  5. super, wierzylam, ze dasz sobie rade i pokonasz tych wszystkich slabeuszy ! gratuluje Ci z calego serca, moja kochana i zycze dalszych sukcesów :* widzisz, dowiodlas, ze potrafisz wygrac walke o pierwsze miejsce, to pokazesz tez, ze potrafisz wygrac walke o piekne cialo :8 i tak swietnie sobie radzisz
    trzymaj sie kochana, oby tak dalej ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha ha ha - o 6 sekund była gorsza! I dobrze. Gratuluję Ci. Za Twój cel do wakacji trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. 6 sekund niekiedy robi ogromną różnice. Gratulacje, jesteś najlepsza! <3

    OdpowiedzUsuń