sobota, 7 czerwca 2014

084 - Zabawa zabawa... jedzenie

Tak, dzisiaj podjadłam
Tak, nie jestem z tego zadowolona
Tak, mam ochotę cofnąć czas
Tak, mam ochotę nachylić się nad muszlą klozetową i się tego z siebie pozbyć


Ale tego nie zrobię. Moja babcia przeraziła się jak mnie zobaczyła. Powiedziała, że twarz mi strasznie zeszczuplała. No i dobrze. Niech wie, że to jeszcze nie koniec.
Od jutra znowu wracam do mojego "normalnego" trybu życia.
W końcu za tydzień na wadzę, chce zobaczyć 50,5 kg. Wracam do ćwiczeń. Mam już rozplanowane głodówki, i teoretycznie wszystko powinno pójść jak po maśle.

Czuje się taka ciężka. Tak mi nie dobrze. Tak mnie brzuch boli. To niewyobrażalne.  Rzygać mi się chce. Czuje do siebie wstyd, ale wiem, że w ciągu następnego tygodnia to wszystko nadrobię. W końcu nie mogę zaprzepaścić takiej szansy.

A jak u was? Mam nadzieje, że dzisiejszy dzień był bardziej udany, niż u mnie c;


9 komentarzy:

  1. Oj, u mnie było tragicznie.
    Ale teraz obie musimy się pozbierać i walczyć o upragnioną wagę, prawda?
    Więc do dzieła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz, ze nie tylko Tobie poszlo nie najlepiej ;c Ja niby nie jem jakos duzo, ale i tak czuje, ze cos robie nie tak, no niestety ;c
    Ale damy w koncu rade, musimy ;c
    trzymaj sie kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro Babcia zauważyła zmianę,to znaczy że robisz postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie za dobrze nie było, choć w nocy czułam straszny głód więc mi sie polepszyło. Trzymaj sie kruszynko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostawiam serduszko. ♥ Masz w sobie siłę. Przecież wiesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. I dobrze,że myślisz o ty by nadrobić ten dzień następnym tygodniem :) Nie warto rozpamiętywać i zadręczać się, tylko złapać wiatr w żagle i ruszyć na podbój nowego lepszego tygodnia! Powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj u mnei nie był ;c w weekend zabalowałam :d
    od dzisiaj startuję z głodówką c;

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasami się zdarza, a ze swoją motywacją szybko to spalisz! Wierzę w Ciebie kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejszy jest dobry plan ;) Powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń