wtorek, 24 czerwca 2014

095 - HURA + zdjęcia

Jak stanęłam na wagę to, aż pisnęłam ze szczęścia.
waga: 50,7kg 

Jestem z siebie dumna. Pierwszy raz udało mi się osiągnąć to co zamierzałam. Dziś planuje głodówkę. Nie będzie mnie cały dzień w domu. Gdzieś tam w głębi mnie mam nadzieje, że 1 Lipca ujrzę na wadzę 48kg. Nie wiem czy to możliwe. Ale.. będę się starać. Do trzech razy sztuka. Nie popełnię znowu tego samego błędu, i nie pozwolę sobie na "trochę" więcej, bo już schudłam. O niieee.!

Dziś się zmierzyłam....

Wymiary z 30 marca:
waga: 52,8kg
Łydka: 34cm
Połowa uda: 41cm
Udo: 55cm
Brzuch: 82cm
Talia: 64cm



Wymiary z dzisiaj (24 czerwiec):
waga: 50,7kg
Łydka: 33cm
Połowa uda:  40cm
Udo:  52,5cm
Brzuch: 78cm
Talia: 62cm



No i zdjęcia. Pierwsze sprzed 2dni, a drugie dzisiejsze.





Nie jest jeszcze tak jakbym chciała. Jeszcze dużo mi brakuje. Bardzo dużo. Ale... no trochę się cieszę. Podobają mi się te zdjęcia. Chociaż te nogi.... eh.. oby za te pare kilogramów były na tyle chude, bym i nimi mogła się podzielić.

Wiecie co? Nareszcie coś się zmienia. To takie błogie uczucie.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny brzuszek, możesz być z siebie dumna :) Powodzenia w dążeniu do upragnionej wagi! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wymiary i postęp :) Ten brzusio jest taki płaski <3
    Za jakiś czas na pewno i nogi będą takie jak byś chciała. Gratuluję i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły postęp ;> Zazdroszczę Ci brzucha, chciałabym taki <3 Powodzenia, oby tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest się z czego cieszyć, możesz z czystym sumieniem być z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają jak thinspiracje <3 Ślicznie kochana! Piękny brzusio, nie zapominaj o co walczysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Cudny brzuszek♥
    Ja dziś też na głodówce :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczny brzuszek *.* Jakie robiłaś ćwiczenia?
    Ogólnie gratuluję!
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak naprawdę nie robiłam ćwiczeń. Mam taki przez w-f w szkole

      Usuń
  8. Wow!! Ale Ci zazdroszczę... Świetna waga,a na dodatek te piękne wymiary i to zdjęcie *.* Chudzinko, masz śliczny brzuszek. *-* I nogi jak Ci ładnie wyglądają... :* Ślicznie! Oby tak dalej!!!
    Trzymaj się, Chudości ty moja :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ahhhh jaki piękny brzuch, zero boczków, TAK BARDZO ZAZDROSZCZĘ!
    Ile masz wzrostu??
    Trzymam kciuki za 48kg !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boczki jeszcze trochę są... odrobinę, ale je wyeliminuje!
      163cm

      Usuń
  10. jejku jaki masz cudowny brzuszek, idealny <3 marze o takim <3 serio, cudowny jest <3 gratuluje i oby tak dalej ;*
    powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Asdfgghjkkhfsd
    Jak zobaczyłam te zdjęcia otworzyłam buzię i zaczęłam wydawać bardzo dziwne dzwięki..
    Jesteś idealna. Uwielbiam twojego aska (: I oczywiście bloga też.
    A jeśli mogę wiedzieć to co robicie na w-fie? ♥

    OdpowiedzUsuń