wtorek, 25 marca 2014

026 - 10/30 SGD

1/3 SGD już za mną <3

Bilans:
- Brokuły gotowane (60 kcal)
=60 kcl/400 kcl


Siedziałam w szkole i jedyne co chodziło mi po głowie to:
"Nie mogę jeść...nie mogę!"
Specjalnie nie wzięłam nic na śniadanie.
Nie miałam nic w szkole pomimo zajęć do późna.
Widzę efekty mojego odchudzania, więc teraz będę się starać jeszcze bardziej.
Potrzebuje stracić 5 kg do maja.
To dla mnie niesamowicie ważne.

Brokuły... zjadłam tylko połowę tego co mi nałożyła mama.
Po tej połowie zaczęło mi się robić niedobrze więc zostawiłam. 
bleh ~ ;C


Dziś od rana chodzę zła.
Wszyscy mnie drażnią.
Do tego nie mogę się zważyć przez ten okres. 
Ale jutro przynajmniej cały dzień mnie nie będzie w domu. 
Od 8 do 20 jak nie później.
Nachodzę się oj tak ^ ^

Jutro planuje głodówkę więc trzymajcie za mnie
mooooocnooo kciuki proszę <3 

3 komentarze:

  1. Jakie piękny bilansik :> Kurcze, brokuły za mną chodzą od kilku dni, jeszcze ty mi dziś smaku narobiłaś, muszę sobie kupić na jakiś obiad! Przy tak niskich bilansach cyferki na wadze na pewno szybko polecą w dół, a 5kg do maja osiągniesz w tempie ekspresowym. Jestem z Tobą <3 Udanego jutrzejszego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuu motywujesz mnie do dalszej pracy kochana :** bilansy, 10 dni SGD jejuu idealnie *-*
    Trzymam za Ciebie kciuki zebys wytrwala do konca :** trzymaj sie chudziutko <33

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś cudowna i niezwykle motywujesz! Spokojnie osiągniesz swój cel, jeśli tylko dalej będziesz taka wytrwała :D Trzymam kciuki :*
    http://proanaismywaytoperfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń