sobota, 15 marca 2014

019 - Przegrana + SGD

Poddałam się. Myślałam ,że nie jem tak dużo. Starałam się po prostu jeść mniej, ale nie udawało mi się. I co z tego wynikło.? waga 55,0kg
Dlatego właśnie zdecydowałam się zacząć dietę SGD. Stwierdziłam ,że muszę wyjść na prosto. Wypadłam z rytmu, kiedy po prostu nie musiałam jeść. Nie chciałam... i chudłam. Mam nadzieje, że ta dieta mi pomoże. W końcu zostały mi 2,5 miesiąca do ważnego dla mnie wydarzenia. Muszę schudnąć 5 kg, żeby pokazać się w sukience, którą chciałam założyć. Błagam. ;;;
Nie chce być dalej taka słaba. Zawsze, kiedy jem zapominam o swoim celu. I właśnie tak to się skończyło. Jak mogłam się doprowadzić do takiego stanu ?!

Bilans:
- Dwie malutkie kanapki z szynką
- Trochę kopytek
= 405 / 400

Jestem zadowolona. Tylko te 5 kcal, więc mogę uznać dzień za udany.
Muszę wyjść na prostą.
Kiedy mam ograniczenia.. jest mi łatwiej... o wiele.


Ćwiczenia:
- Mel B- 10min trening brzucha
- Mel B - 10min trening nóg



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz