środa, 22 stycznia 2014

008 - I tak ma być ~!

waga : 53 kg

Jest naprawdę dobrze, czuję się wręcz fantastycznie z tym, że potrafię oprzeć się jedzeniu. Dieta jest fajna i bardzo prosta. A mimo to z dnia na dzień ubywa mi kilogramów.

Dziś w szkolę robiliśmy zdjęcia klasowe. Nie chciałam na nich być. Czułam się taka gruba. I jeszcze ta świadomość, że wiele osób będzie widziało to zdjęcie. Nie chcę, żeby ludzie taką mnie zapamiętali. Jako "grubaskę".

Moja koleżanka namawia mnie na zimowisko. Będziemy jeździć na snowboardzie. Specjalnie wybrałam to a nie narty bo podobno można sobie dobrze wyrobić nogi. A to bardzo mi się przyda. Boje się tylko czy przez ten wyjazd uda mi się przestrzegać diety. Będę musiała ograniczyć posiłki do minimum ...

Na razie kolejny udany dzień.

Bilans:
Dwie kanapki z serem - 200 kcal
kawałek zapiekanki - 200 kcal
razem:400 kcal
+ 2l wypitej wody
+200 przysiadów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz