czwartek, 24 lipca 2014

REZYGNACJA

Wiecie co? Tyle się ostatnio wydarzyło. Tyle rzeczy sobie uświadomiłam.

Za miesiąc zaczynam technikum. Tak naprawdę zaczynają się najlepsze lata mojego życia. Nie chce ich zmarnować. Zmieniam się. Mój wygląd i osobowość nie są już takie jak rok temu. Teraz chce korzystać z życia.  Odchodzę z gadu gadu. Nie będę już tam wchodzić. Tak samo ask. Odcinam się całkiem od tego świata, który mnie tak zniszczył.
Czy kończę z odchudzaniem? Nie. Ale nie chce, żeby TO było moim priorytetem. Będę chudnąć. Powoli, w swoim tempie. Czasem zrobię parę głodówek.

Trudno mi zostawiać bloga. W końcu tyle przeszłam. Nie byłam tu wcale długo, ale zdążyłam się bardzo przywiązać. Sądzę ,że jeszcze kiedyś tu wrócę. Żeby zobaczyć co u was. Żeby czasem napisać jakiegoś posta.

Tak więc, żegnam. Życzę wszystkim powodzenia.
Odchodzę z szerokim uśmiechem na ustach, bo właśnie teraz uświadomiłam sobie co jest dla mnie najważniejsze!

7 komentarzy:

  1. Cóż, nie ukrywam, smutno mi, że odchodzisz. Ale również się cieszę. W końcu dużo lepiej, jeśli jakaś dziewczyna odchodzi stąd z własnego wyboru i, jak napisałaś, "z uśmiechem na ustach", a nie dlatego, że z powodu wygłodzenia trafia do szpitala. Bardzo lubiłam Cię czytać i mam nadzieję, że czasem dodasz jakiegoś posta typu "jak sobie radzę". I może skoro chcesz zacząć nowy rozdział w swoim życiu, warto by było zrezygnować z tych głodówek i przejść na zdrowe odchudzanie? W końcu nie chcesz chudnąć szybko. Pomyśl nad tym.
    Życzę Ci powodzenia! Oby zawsze Ci się wszystko układało. Bądź szczęśliwa, skarbie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeka Cię nowe życie. Mogę Ci tylko gratulować mądrej decyzji.
    Powodzenia:) chwytaj radość!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardo bardzo dobrze :) że tak postąpiłaś :) żyj, kochaj, szalej, korzystaj z życia, bądź sobą :* wszystkiego najlepszego:) nigdy tu nie wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  4. będę tęsknić! Ale możesz być z siebie dumna! Zobacz ile osiągnęłaś!! Tak trzymaj kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę powodzenia. Szkoda, że odchodzisz bo nawet nie zdążyłam dobrze Cię poznać po tym blogu ;-; Niemniej jednak jeśli taka jest Twoja decyzja to szanuję to, trzymaj się ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj jest moje pożegnanie dla Ciebie ---> http://ask.fm/WaszaRedQueen/answer/115247167057

    Uważam Twoją decyzję za słuszną, chociaż utracić Ciebie to bardzo dużo. Ja zmarnowałam te lata, o których Ty piszesz. I bądź pewna - NIE WARTO. Niech jedzenie nie rządzi Twoim życiem. Ściskam, jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń