środa, 2 lipca 2014

100 - zjebałam

ZJEBAŁAM ZJEBAŁAM ZJEBAŁAM ZJEBAŁAM. !!

Setny post miał być pokazaniem, że dobiłam do wagi 49 i co? i dupa! Straciłam siły. Odpadłam. Po tych dniach nie byłam w stanie funkcjonować. Obecna waga? 50,5kg.
Nie jest źle. Odpoczęłam dwa dni. Nabrałam sił. I znowu zaczyna się ta sama historia.

Wiem jakie komentarze się pojawią. Szczerze? W dupie to mam. Jestem na siebie zła. Przepraszam.
Ten post, jest tylko pokazaniem tego, że żyje. Następny dodam gdy waga pokaże 49,5kg

Trzymajcie się moje kochane. Pamiętajcie, że Was wspieram i podziwiam! <3

11 komentarzy:

  1. Trzymaj się kochana. Z tą motywacją na pewno osiągniesz sukces - potrzebujesz tylko czasu :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie poddawaj się, choćby nie wiem co. To tylko kwestia czasu, kiedy zobaczysz wymarzone liczby na wadze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. niewiele Ci brakuje, nie ma sensu się na siebie wściekać , trzeba iść do przodu bez względu na wszystko .
    głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj, przykro mi, ale było, minęło, żyj chwilą. Ja wierzę w los, przeznaczenie i wgl wszystko podobne, tak musiało być, może miałaś z tego wynieść jakąś naukę?
    Nie poddawaj się, idź naprzód, przed siebie do celu, czyli tych 49 kilo. Wiem,że je osiągniesz, wierze w to! Życzę powodzenia i wytrwałości. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Auć.

    Ale wiesz? Kruszyno, tyle potrafisz! Wiem, że to 49,5 niebawem nadejdzie. Trzymaj się chudo. Tak cholernie, cholernie chudo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyśl, że już osiągnęłaś pierwszy cel, następny przyjdzie szybko tylko trzeba się zmotywować. To, że to setny post to tylko dodatkowo motywuje żeby od teraz zacząć pracę. Wierzę, że Ci się uda, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. oj no mala, glowa do gory ! przeciez tyle juz za Toba, że zgubienie 1 malutkiego kilograma to naprawde nie duzo, zleci zanim sie obejrzysz ;* i nie wsicekaj sie tak na siebie, bo nie ma o co, powaznie ;*
    trzymaj sie cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja i tak jestem dumna i zazdroszczę pięknej wagi! Wierzę też, że już lada moment pojawi się wymarzone 49 i będziesz mogła z dumą powiedzieć, że się udało!
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. juz niedługo osiagniesz cel, uda ci się, wierze w ciebie :) czasami złość motywuje :)
    idealna900.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało zaboleć.
    Ale wiem, że dasz radę. Bo jesteś silna. Czekam na posta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napiszę jedynie: powodzenia, trzymaj się, jesteś silna, czekamy!~
    Mimo że jestem tu pierwszy raz, to nieważne. Po prostu trzymam za ciebie kciuki :3

    OdpowiedzUsuń