czwartek, 17 lipca 2014

101 - ????

Miałam nie wracać.... miałam.
Miałam wrócić chudsza? A wróciłam jaka? Grubsza.
Miałam.... ehh tyle rzeczy miałam zrobić. Tyle rzeczy miałam osiągnąć.

Przeczytałam wszystkie notki na moim blogu. Tyle razy upadałam i tyle razy się podnosiłam. Sama nie wiem. Jestem beznadziejna. Uświadomiłam sobie tylko to, że bez bloga... i bez was nie daje sobie rady. Jesteście dla mnie wsparciem, podporą. Tyle razy już to pisałam, ale nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak bardzo zależna od innych rzeczy jestem. To straszne. Że nie potrafię sama, poradzić sobie z wieloma rzeczami. To naprawdę okropne.

Potrzebuje wsparcia. Jakby ktoś znów mógł mnie wesprzeć na gg. Byłabym wdzięczna. Chodzi mi o zwykłe popisanie. Najlepiej opowiedzenie, jak radzicie sobie w chwili słabości. Może znowu dostanę kopa.... i wszystko będzie okej....

Licze na was.. mam nadzieje, że po tak długiej nieobecności dalej ktoś tu do mnie zagląda..... potrzebuje was

gg: 50953836

3 komentarze:

  1. Już do Ciebie piszę. Cieszę się, że się odzywasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba większości ludzi siłę daje wsparcie =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wreszcie wróciłaś <3 Cieszę się, że znowu będziesz na blogu i będziesz walczyć by osiągnąć swoje cele. Na GG jak najbardziej mogę popisać, chętnie ;>

    OdpowiedzUsuń