wtorek, 4 lutego 2014

013

Nie mam już siły. Moja mama wzięła mnie na rozmowę. Powiedziała, że ona widzi, że coś się dzieje. Widzi jak się zmieniłam. Że już nie jestem pełna uśmiechu jak kiedyś. Tylko mnie to nie obchodzi. Wreszcie przez tą rozmowę mogłam jej wytknąć wszystkie błędy, które mnie raniły. I co odpowiedziała " W takim razie rób sobie co chcesz skoro nie jestem ci potrzebna"
Czy tak zachowuje się matka, która na początku rozmowy mówiła, że jestem dla niej całym światem i nie da mnie skrzywdzić. ? Nie wiem. Ale nie obchodzi mnie to. 
Popłakałam się, głowa mnie boli i źle się czuje. Mam ochotę zapalić jednak nie mam takiej możliwości bo rodzice... 

waga: 53,1 kg. 

nie mam siły ,żeby napisać bilans więc napiszę tylko ile dziś zjadłam kcal
To było jakieś 400. Nie pamiętam czy więcej czy mniej. Około 400 kcal. 
Zero słodyczy, zero cukru....
tylko ćwiczenia. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz